A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Idén őt választotta a szakma a legjobb pályakezdő táncművésznek, a díjat viszont már csak karantén idején "vehette át". Gaetano Cottonaro a Magyar Nemzeti Balett együttesének tagja, és éppen úgy, mi szakmabeli társai, ezekben a hetekben ő is otthon gyakorol, készül a következő évadban: "Egy ilyen díj arra emlékeztet, hogy nincs vége a világnak, segít abban, hogy motivált legyek és folytassam a napi gyakorlást." Interjú.
A tánc világnapja idén is tartogatott meglepetéseket, de a közös ünneplés elmaradt. Az Opera Café adásából kiderül, hogy a Magyar Nemzeti Balett művészei a karanténban is szeretik a hivatásukat.
Három tehetséges "kisbalerina" és három édesanya, akinek a hétköznapjait meghatározza a balett, a tánc és a mozgás iránti rajongás. Hogyan lettek a lányokból céltudatos, kitartó növendékek? Mit éreznek az anyukák, amikor látják a gyerekeiket a próbateremben és a színpadon? Dilemmákról, balettről és persze a gyerekekről beszélgettünk a három édesanyával, Dési Mariann-nal, Epres Pannival és Kövesdi Mónikával.
Fotó: Nagy Attila/ A képen Ruip Katica. A kép a Magyar Nemzeti Balettintézet tulajdona.
Tanulni igen, de élni nem szerettek volna külföldön - Felméry Lili és Leblanc Gergely, a Magyar Nemzeti Balett két magántáncosa számára ez egyértelmű volt. Arról meséltek az Opera Cafénak, hogy miért döntöttek Budapest mellett.
Nincs igazi karácsony gyerekek nélkül, és nincs év vége a gyerekek ünneplése nélkül. Az Opera Café 2019-es utolsó adása arról szólt, hogyan készült az Opera Gyermekkara és a Magyar Nemzeti Balettintézet a karácsonyi gálára.
A kép egy videoklip-forgatáson készült, forrás: Magyar Nemzeti Balettintézet FBoldala
Először lépett színpadra közös produkcióban az Opera Gyermekkara a Magyar Nemzeti Balettintézet növendékeivel, és a fiatal tehetségek karácsonyi gálaestje meg is töltötte az Erkel színház széksorait.
A produkciók nem pusztán a családoknak, a hozzátartozóknak szóltak, hanem azoknak is, akik még csak töprengenek azon, hogy az Opera gondjaira bízzák gyermekeiket:
Meg szerettük volna mutatni, hogy milyen széles skálán mozog az a tudás, amit az iskola át tud adni –
nyilatkozta az Opera Café stábjának Radina Dace, a Magyar Nemzeti Balettintézet egyik mestere. Ezért a sztepptánctól a néptáncon keresztül a klasszikus balettig a lehető legtöbb táncstílusban csillogtathatták tudásukat a kis táncművészek.
Próbáltuk összefésülni a gyereksereget, ami nyilván nem volt egyszerű, hiszen más műfajban tevékenykednek, de közös számokat is sikerült előadni, ami betekintést tudott adni mindenkinek a másik munkájába –
Hajzer Nikolett, a gyermekkart vezető karnagy szerint ez volt a legfontosabb dimenziója a közös munkának.