Laura Halzackot. Azért, mert jó nézni, amikor táncol fenséggel és örömmel, azért, mert amit a világról gondol, az is rendben van. A Dancemagazin szerint ő az a példakép, akitől minden táncosnak van mit tanulnia.
© NYC Dance Project/ Laura Halzack, Paul Taylor Dance Company
Jelen van a világban
A táncvilágon kívüli világban is. Kerek életet él - legalábbis erről számol be ő maga és megjelenése a közösségi térben is. Tudja milyen Taipeiben az utcai piac, hogyan néznek ki a marhák a skót vidéken és szeretettel fotózza táncpartnereit gegenben. Van véleménye a politikáról, a közösségekről, van tapasztalata a színpadon kívüli életről is. Azért ez nem minden táncművészről mondható el, valljuk be.
© NYC Dance Project/ Laura Halzack, Paul Taylor Dance Company
De ettől még fegyelmezett
Az esti elődások előtt minden fontos pillanatot újra átismétel, újranézi a videókat és átfut a legfontosabb részleteket is.
Elképzelek minden mozdulatot, mielőtt a színpadra megyek. Így maradok fókuszált.
Tud bánni az energiájával
A bemelegítés alatt Halzack Loreena Mckennittet hallgat a telefonján. A zene és a mozgás elviszi abba a "zónába", ahol jól tud dolgozni. Az ösztönösen magas energiaszinten élő táncosnőnek nagyon sokat kell azon dolgoznia, hogy meg tudja találni azt a helyet önmagában, ahol a sokkal csöndesebb és komolyabb szerepek, amiket általában kap, meg tudnak születni.
Nem a mindennapi munkát, hanem a darabok üzenetét keresi
A Promethean Fire-ről azt mondta,
Ez volt az első darab, amit Paul 9/11 után koreografált. Soha nem fogja bevallani, hogy arról szól-e. Szerintem ez gyönyörű.
Az Images-ről pedig
Paul először ekkor dolgozott a 2-dimenzionalitással. Rengeteg nagyon "lapos", "felszínes" mozdulat van benne. Látszik a darabon, hogy a koreográfusban hogyan fejlődött ez az elképzelés.
A Profiles-ról:
Ruth Adrien azt mondta, ezt táncolni olyan, mintha 12 percig push-upot tolnál.
Laura Halzack négyéves kora óta táncol, egyébként történész és 2006 óta a Paul Taylor Dance Company tagja.