Akkor is, ha eggyel több kromoszómája van, ha nehezebben találja a helyét az egészségesek között, ha nehezebben tanul beszélni, vagy másképp gondolkodik. Adam Csoka Keller filmje megmutatja, a művészeten keresztül a világ mindenki számára ugyanúgy kinyílhat.
Sztravinszkij Tavaszi áldozata óriási botrányba fulladt 1913 májusában: a Théâtre des Champs-Élysées-ben kisebb forradalom tört ki a szokatlan hangzású, minden zenei és koreográfiai szabályt felborító mű bemutatóján. Ezért is választotta Adam Csoka Keller ezt a darabot, hogy együtt dolgozzon Down-szindrómás művészekkel és megmutassa,
a művészet világa teljesen nyitott azok számára is, akik tanulási nehézségekkel küzdenek.
A rendező szerint a Tavaszi áldozat bemutatása valóban egy kulturális forradalom első pillanata volt:
A Tavaszi áldozat minden kompozíciós és koreográfiai szabályt felrúgott, ezért a történelem egy kiemelkedően fontos kulturális pillanata volt a bemutatása.
A mai közönség talán már nincs is tisztában azzal, mennyire bátor tett volt Sztravinszkijé, ahogy talán néhány évtized múlva az sem lesz már kérdés, hogy a fogyatékkal élő művészek is ugyanolyan eséllyel szerepelhessenek színpadon, mint egészséges kollégáik.
A film a The Royal Ballet és a Down-szindrómás táncosokból álló Culture Device közreműködésével készült, és a Nowness-en lehetett először látni.