Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Van új a nap alatt

Március közepén indult el az Opera új évadkampánya, azóta Budapest kisebb-nagyobb terein, útjain és aluljáróiban köszönnek ránk a karakteres fekete-fehér képek. Hogyan született meg a koncepció, hogyan dolgozik együtt egy kreatív csapat? Négyen az egyről: interjú Turkovics Monikával, az Opera marketing- és kommunikációs igazgatójával, Végh Endre kreatív igazgatóval, Emmer László fotográfussal és Tóth Ali stylisttal.

opera kreatív kampány

Fotó: Csibi Szilvia, Nagy Attila

kommentek: 0

Tovább olvasom

Tizenkét perc szerelem

Tizenkét perc: Spala Korinnának és Baranyai Balázsnak épp ennyi ideig tartott, hogy elmondjon mindent szerelemről, vágyról, kegyetlenségről, akaratról, szédülésről és elválásról. Brutális tizenkét perc volt, amellyel a Kreatív Kolónia megnyílt a Liliom utca egyik parkolóházának hatodik emeletén.

kommentek: 0

Tovább olvasom